Cele două holograme sunt reprezentări virtuale a doi angajaţi ai
departamentului de customer service, John şi Julie. Proiectul a
fost realizat de către aceeaşi companie care a conceput concertele
formaţiei Gorillaz, care este formată din caractere animate.
Pasagerii care vor folosi terminalul 1 al aeroportului din
Manchester vor întâlni reprezentările virtuale ale celor doi
angajaţi. Acestea oferă explicaţii despre obiectele ce nu pot fi
aduse la bordul aeronavei şi reaminteşte călătorilor să aibă la
îndemână boarding pass-ul, pentru a reduce timpul de
aşteptare.
Directorul departamentului de customer service al aeroportului din
Manchester, Julie Armstrong, a explicat decizia de a folosi
holograme în premieră mondială: „Căutăm întotdeauna noi metode
pentru a îmbunătăţi experienţa pe care călătorii o au în aeroportul
nostru. După 4 ani de la introducerea unor restricţii în ceea ce
priveşte bagajul de mână, este de înţeles că unii pasageri uită
regulile referitoare la cantitatea de lichide permisă. Nu vrem să
forţăm pe nimeni să îşi arunce băutura sau produsele de
înfrumuseţare, astfel că am căutat alte căi de a reminti oamenilor
aceste reguli, de la postere până la oameni îmbrăcaţi în
costume-gigant în formă de deodorant. Poate că aceste holograme vor
constitui cea mai eficientă metodă. Nu ai cum să nu le vezi, iar
ţinând cont că John şi Julie cei reali sunt populari în rândul
pasagerilor, sperăm ca şi formele lor virtuale să fie”.
Ce crede Julie Capper, una din cele două persoane imortalizate de
firma Musion în forma unei holograme? „Dacă aceste
holograme ajută pasagerii noştri să treacă mai repede de controlul
de securitate, atunci este un lucru bun. Ce-i drept, este ciudat să
te vezi în formă virtuală, dar sper ca această versiune a mea să
preia o parte din volumul meu de muncă. Sunt curioasă dacă pot
trimite holograma în locul meu la unele şedinţe fără ca nimeni
să-şi dea seama„, a declarat Julie.
Sursa:
UKPA